پیشرو شبکه پایا-پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

پیشرو شبکه پایا، ارائه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر وخرید محصولات فلوک نتورکز-ای پی سی -سیسکو و...

پیشرو شبکه پایا-پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

پیشرو شبکه پایا، ارائه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر وخرید محصولات فلوک نتورکز-ای پی سی -سیسکو و...

پیشرو شبکه پایا-پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

مأموریت شرکت پیشرو شبکه پایا ، با اتکا به تجارب گسترده متخصصین خود، تحقیق و دستیابی به آخرین دستاوردهای تکنولوژی های شبکه و اطلاع رسانی، بومی سازی و ارائه این فن آوری به سازمان ها و شرکت ها در سطوح گوناگون است .

کسب گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک به همراه دارا بودن مدارکحرفه ای بین المللی مانند مدارک Cisco، Fluke Networks ، و Microsoft، توانمندی لازم جهت اجرای پروژه هایی در ابعاد گوناگون و تخصص و تجربه منحصر به فردی در زمینه تکنولوژی شبکه های پیشرفته و مباحث اطلاع رسانی را به همراه آورده است و درحال حاضر این تجربه و تخصص را به صورت کاملاً کاربردی در اختیار شرکت ها، سازمان ها و نهادهای گوناگون قرار می دهد. همچنین دفاتر خارج از کشور,ارتباط دایمی با شرکای خارجی و حضور دایمی خانواده پیشرو شبکه آماتیس در سمینارهای علمی و تخصصی معتبر نظیرCISCO ، FLUKE NETWORKS و BICSI باعث می شود همواره در جریان گردش اطلاعاتی بین المللی یک عضو خارج وفعال بوده ونقش یک پل ارتباطی برای فضای داخل کشور را بازی کند.

  • ۰
  • ۰

سوییچ شبکه(Network Switch)

سوئیچ شبکه سخت افزار شبکه ای است که دستگاه های موجود در یک شبکه کامپیوتری را با استفاده از سوئیچینگ بسته برای دریافت و ارسال داده ها به مقصد متصل می کند.

یک سوئیچ شبکه، دستگاه‌ها (مانند رایانه‌ها، چاپگرها، نقاط دسترسی بی‌سیم) را در یک شبکه به یکدیگر متصل می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا با تبادل بسته‌های داده «صحبت کنند». سوئیچ ها می توانند دستگاه های سخت افزاری باشند که شبکه های فیزیکی و همچنین دستگاه های مجازی مبتنی بر نرم افزار را مدیریت می کنند.

سوئیچ یک دستگاه چند پورتی است که کارایی شبکه را بهبود می‌بخشد. سوئیچ اطلاعات مسیریابی محدود در مورد گره‌های شبکه داخلی را حفظ می‌کند و به سیستم‌ها امکان اتصال به روتر را می‌دهد. به‌طور کلی، سوئیچ‌ها می‌توانند آدرس سخت‌افزاری بسته‌های ورودی را بخوانند و بسته‌ها را به مقصد مناسب انتقال دهند.

سوئیچ‌ها به دلیل قابلیت مدار مجازی و هوشمندی که دارند، کارایی شبکه را بهبود می‌بخشند. سوئیچ‌ها امنیت شبکه را افزایش می‌دهند، زیرا از طریق الگوریتم‌های مسیریابی، بهترین مسیر را انتخاب می‌کنند و قابلیت دفع حملات سایبری شناخته شده را دارند. شما می‌توانید یک سوئیچ را به عنوان دستگاهی در نظر بگیرید که بهترین قابلیت‌های روترها و هاب‌ها را دارد، البته بدون وجود روتر قادر به اتصال به اینترنت نیست.

سوییچ ها تقریبا همانند هاب hubs است با این تفاوت که عملکرد این ابزارهوشمندانه تر میباشد. ارسال ودریافت هر بسته از طریق سوییچ بر مبنای مک‌آدرس یا آدرس آی‌پی میباشد از این رو در ارسال بسته های مربوطه هیچگونه مشکل تصادم، ازدحام و مصرف بیش از اندازه ترافیک به وجود نمی‌آید.

اگر شما نیز قصد خرید سوییچ را دارید توصیه میگردد به مواردی چون تعدادپورت های آن ، مدیریتی،غیرمدیریتی، نیمه هوشمند بودن و توانایی پشتیبانی از فناوری PoE و… توجه نمایید و حتما با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت نمایید، یکی دیگر از نکاتی که لازم است مورد توجه قرار گیرد این است که سوییچ مورد نظرتان قابل استفاده در کدام لایه است زیرا برخی از سوییچ‌ها در لایه ۲ و برخی دیگر در لایه ۳ کارکنند.

 

فایروال/UTM برای امنیت محیطی

با رشد شبکه و از یک حلقه بسته به بازتر و پیچیده تر، تهدیدات از داخل و خارج به طور تصاعدی رشد می کنند. هر شرکت و کمپانی که برای کسب و کار خود به زیرساخت فناوری اطلاعات وابسته است، باید از یک امنیت قوی برخوردار باشد که نیازهای شرکت را برآورده کند.

  • URL/فیلتر کردن وب
  • IPS (سیستم جلوگیری از نفوذ)
  • آنتی ویروس
  • ضد اسپم
  • فیلتر کردن برنامه
  • VPN (شبکه خصوصی مجازی)
  • در دسترس بودن بالا (HA)
  • ISP Load Balancing
  • DLP (پیشگیری از نشت داده)

امروزه تقریبا اکثر تجهیزات شبکه اکتیو دارای ویژگی های “هوشمند” هستند. انتقال اطلاعات از رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه، جمع آوری و مرتب سازی آنها در بسته ها و همچنین توزیع آنها در کانال های موجود و حتی ایجاد کانال های ارتباطی اضافی در صورت لزوم به طور مستقل فراهم می باشد. تجهیزات شبکه اکتیو نیز برای ایجاد تعادل و مدیریت های لازم در هنگام ارسال و دریافت بسته ها طراحی شده اند. این موضوع به شما امکان می دهد تا به طور موثر از منابع موجود استفاده کنید و از اینتجهیزات در برابر هرگونه مشکل و خرابی محافظت کنید.

شرکت پیشرو شبکه پایا تمامی تجهیزات شبکه فعال را بر اساس وظایف و نیازهای کسب و کار مشتری ارائه می دهد.

خدمات راه اندازی اکتیو شبکه

Pishro shabake paya ارائه دهنده راه حل هایی جهت ارزیابی شبکه، طراحی و بهینه سازی ،راه حل های Core Routing و سوئیچینگ از سازندگان مختلف است. این تیم متخصص، شبکه ای که باید پیاده سازی شود را ارزیابی وسنجش قرار میدهد. کل طراحی شبکه به عنوان یک نمودار شبکه  برای پیاده سازی فیزیکی شبکه نمایش داده می شود، که شامل نمودار رک، نقشه شبکه، ساختار کابل کشی، تعداد، نوع و مکان دستگاه های شبکه، ساختار آدرس دهی IP و فرآیند کلی امنیت شبکه می باشد.

از آنجایی که پیشروشبکه دارای تخصص مهندسی شبکه جهانی برای توسعه سریعتر خدمات و قابلیت های جدید است و دارای نمایندگی از کمپانی های fluke، Cisco و… میباشد شما مشتریان و کاربران گرامی میتوانید سفارشات و پروژه های خود را با آسودگی خاطر به متخصصین این شرکت بسپارید.

 

منبع: شرکت تجهیزات شبکه پیشروشبکه

 

مطالب مشابه

نمایندگی رسمی فلوک در ایران

شرکت تجهیزات شبکه معتبر در تهران

  • ۰۱/۰۶/۱۳
  • پیشروشبکه پایا

تجهیزات شبکه اکتیو

شبکه

فلوک نتورکز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی