پیشرو شبکه پایا-پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

پیشرو شبکه پایا، ارائه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر وخرید محصولات فلوک نتورکز-ای پی سی -سیسکو و...

پیشرو شبکه پایا-پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

پیشرو شبکه پایا، ارائه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری،مانیتورینگ و دیتاسنتر وخرید محصولات فلوک نتورکز-ای پی سی -سیسکو و...

پیشرو شبکه پایا-پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

مأموریت شرکت پیشرو شبکه پایا ، با اتکا به تجارب گسترده متخصصین خود، تحقیق و دستیابی به آخرین دستاوردهای تکنولوژی های شبکه و اطلاع رسانی، بومی سازی و ارائه این فن آوری به سازمان ها و شرکت ها در سطوح گوناگون است .

کسب گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک به همراه دارا بودن مدارکحرفه ای بین المللی مانند مدارک Cisco، Fluke Networks ، و Microsoft، توانمندی لازم جهت اجرای پروژه هایی در ابعاد گوناگون و تخصص و تجربه منحصر به فردی در زمینه تکنولوژی شبکه های پیشرفته و مباحث اطلاع رسانی را به همراه آورده است و درحال حاضر این تجربه و تخصص را به صورت کاملاً کاربردی در اختیار شرکت ها، سازمان ها و نهادهای گوناگون قرار می دهد. همچنین دفاتر خارج از کشور,ارتباط دایمی با شرکای خارجی و حضور دایمی خانواده پیشرو شبکه آماتیس در سمینارهای علمی و تخصصی معتبر نظیرCISCO ، FLUKE NETWORKS و BICSI باعث می شود همواره در جریان گردش اطلاعاتی بین المللی یک عضو خارج وفعال بوده ونقش یک پل ارتباطی برای فضای داخل کشور را بازی کند.

  • ۰
  • ۰

خرید تستر شبکه فلوک

یک تستر کابل شبکه فلوک به بررسی صحیح اتصال کابل کمک می کند. به اینصورت که عملکردهای تداوم اولیه را انجام می دهد، اطمینان می دهد که تمام سیم ها در یک پیوند کابل کشی به نقاط پایانی مناسب و نه به هیچ هادی دیگری متصل هستند. در کابل کشی جفت پیچ خورده، حفظ جفت مناسب سیم ها مهم است. تسترهای تأیید بهتر همچنین می توانند جفت شدن سیم را تأیید کنند و عیوب نصب مانند “جفت های تقسیم” را تشخیص دهند. آزمایش‌کنندگان تأیید همچنین ممکن است با ارائه تونر برای یافتن پیوند کابل‌کشی به عیب‌یابی کمک کنند. برای مثال، آزمایش‌کننده تأیید کابل Fluke MS2-100 با گرفتن نتایج از حالت‌های آزمایش مختلف و نمایش همه آنها به یکباره – نقشه سیم گرافیکی، طول جفت، فاصله تا خطا، شناسه کابل، و دستگاه انتهای دور شروع می‌شود، می‌تواند همه انواع رسانه‌های رایج را آزمایش کند. از جمله RJ11، RJ45، Coax (فقط MS2)، بدون نیاز به آداپتور. مولد صدا Fluke Pro3000F60-KIT و پروب فیلتر شده ردیابی واضح و دقیق کابل‌کشی ارتباطی را فراهم می‌کند، پروب فیلتر شده از تداخل سیگنال موجود در محیط (ناشی از کابل‌های برق و روشنایی) هنگام گوش دادن به صدا جلوگیری می‌کند. در حالی که کیت تونر و پروب Fluke MT-8200-60-KIT می تواند کابل ها را در شبکه فعال ردیابی و مکان یابی کند، که می تواند به پایان دادن به سردرگمی مکان کابل شبکه کمک کند، نویز و سیگنال های نادرست را قاطعانه رد می کند.

 

تستر کابل شبکه فلوک چیست؟

تستر فلوک یا Fluke NETWORKS Cable Analyzer ابزاری حرفه ای است. با قیمت خرید مناسب که به منظور عیب یابی، تست عملکرد درست کابل و پیاده سازی شبکه به کار می رود. در برخی از تستر ها و آنالایزر های کابل شبکه تست صرفا جهت تست برقراری ارتباط بین مسیرهای ارتباطی کاربرد دارند. که در نوع معمولی به وسیله LED هایی که شماره گذاری شده اند و در نوع دیجیتال نتیجه تست بر روی صفحه LCD نمایش داده می شود.

 

تسترهای فلوک می‌توانند به انواع مختلف کابل‌ها، از جمله کابل‌های اترنت معمولی تا کابل‌های نوری پیچیده، خدمت کنند.

 

معرفی محصولات شاخص فلوک در پیشرو شبکه

محصولات شاخص تستر fluke

 

تست فلوک کابل شبکه

در نوع پیشرفته تری از تستر های کابل شبکه علاوه بر برقراری ارتباط سایر پارامترهای اتصال مانند متراژ، مکان قطعی را نیز بررسی می کند. و به وسیله این نوع از تستر فلوک با توجه به قیمت خرید و کیفیت ساخت بالا می توان زیرساخت های شبکه را بطور دقیق و کامل مورد ارزیابی قرار داد.
تستر کابل شبکه حرفه ای Fluke بیشتر برای پیاده سازی شبکه و اجرای سیم کشی و نصب تجهیزات شبکه  کاربرد و دارد غالبا مورد استفاده تکنسین های شبکه قرار می گیرد.

 

خرید تجهیزات تستر فلوک

شرکت پیشروشبکه پایا، نماینده انحصاری برند فلوک آمریکا در ایران، عرضه کننده تجهیزات الکتریکی و فیزیکی زیر برند فلوک است. این مجموعه حرفه ای تمامی تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق، تست، کالیبراسیون، آزمایشگاهی و صنعتی را باتوجه به نیاز روز بازار ارائه میدهد. تمامی این تجهیزات با قیمت مناسب، وهمچنین یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند. شما مشتریانگرانقدر می‌توانند بهره‌مندی از پشتیبانی فنی پیشروشبکه برای رضایت کامل خود اطمینان حاصل کنند.

 جهت دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت و همچنین خرید تجهیزات تستر فلوک (شبکه ،مخابرات ،فیبر نوری و…) میتوانید با  ما در  تماس باشید.

 

https://pishroshabakeh.com/categorys/test-and-analyze/fluke-networks/

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی